Var ute på tur 4.juledag! -Ingen julesnø, men et tynt rimlag lå over bakken og på trærne: utrolig for en vinterstemning det gir! Sjelden jeg tar meg tid til å studere naturens fenomener på denne måten, men en rimbelagt vissen vekst er jo rene kunstverket! Så med disse bildene ønsker jeg alle som titter innom siden min et godt nytt år!
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
-
Låt oss gå rakt på sak. Suddgummi är en liten sak som ofta avgör hur rent
och prydligt ditt arbete blir, oavsett om du ritar, planerar eller skriver.
Om vi...
for 4 dager siden














