Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31. juli 2009

Endelig...

...har jeg lært meg å hekle!!!! Jippi!! Så nå har det blitt heklet mormorruter til den store gullmedaljen her i sommer... -vel, muligens sølvmedalje eller kanskje til og med bronsje, for selv om iveren er stor er ikke tålmodighet en tyngende egenskap hos denne dama... Men teppe har det blitt, om enn ikke det aller største: et søtt lite dukketeppe som en av jentene skal få! Skal lage ett til slik at de får ett hver, men må mote meg litt opp til det:) (Seriøst: 8 tråder som skal festes per rute: OH MY GOD!!!!) Må nevne at dukketeppet har jeg funnet inspirasjon til i den skjønne bloggen Mitt og mine. Trykk på linken og kom direkte inn på hennes nyeste innlegg om drømmekjøkkenet på landet: fantastisk!!


Så må jeg få takke Linda i Lindas Sylyst for to fine awarder:


Tusen takk, skjønne du:) Setter stor pris på de skal du vite:)
Velger å ikke gi de videre, men heller bruke tiden på legge igjen hyggelige kommentarer hos dere:)


God helg til alle dere:)

Loppeklem

13 kommentarer:

  1. Så bra da!
    Kjempesøtt dukketeppe;)
    jeg har også lyst å lære meg å hekle;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Så fint det ble;o)
    Har også store planer om å lære å hekle, men det må nok bli vinter først, og kanskje sommer og vinter igjen;o)
    Ha en fin dag.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Jeg vil også hekle, men prosjektene står i kø!
    Var det lett å få til ?
    Klem,M

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kjempesøtt teppe du har lagd!
    Det er så moro å hekle, og finne inspirasjon og nye ideer på andre blogger.

    Mye fine loppisting du kommer over også, spennende! :D

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Gratulerer! kjempefint teppe du har laget!

    God helg! Klem fra Mira

    SvarSlett
  6. Så herlig! Jeg har selv begynt på mitt (som skal bli stort), men siden jeg er venstrehendt og må hekle på den "vanlige" måten tar det laaang tid! :p Så nå ligger det og støver litt.. men jeg får vel ta det opp igjen snart!
    Ha en fin helg!
    Klem*

    SvarSlett
  7. Så gøy,grattis!! Da har du håndarbeid utover høsten vettu!! Skjønne farger i dukketeppet du har laget,god helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så morsomt!Det vil jeg også lære meg!!!
    Flink er du;)
    En fin helg ønskes;)

    SvarSlett
  9. Å! Jeg ser du har hatt ekspertise rundt deg mens du holdt på...! Eller bare lærte du det superfort!?
    Jeg hadde en gjest en kveld som lærte meg noen ulike masker, og jeg heklet med STOR iver og tenkte jeg skulle gå i gang med et prosjekt, men har liksom ikke helt funnet tiden, til tross for at heklepinnen kom i hus dagen etter.... Mulig jeg ble noe mer inspirert nå da! Du må gjerne komme en kveld og gi meg et oppfriskningskurs!
    Hold forresten av 5. september!

    Dukketeppet ditt var nydelig da!

    SvarSlett
  10. Hei....så flink du er...Ja når du først har kommet så godt igang...skal jeg love deg at det blir mye hekling på deg framover...Akkurat nå har jeg en laaaang pause fra hekling.Men tar det nok frem til høsten igjen.Håper du har hatt en fin sommer så langt?
    Her har endelig solen tittet frem,etter mange dager med regn,torden og storm.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  11. Steike meg du er dyktig!! Holder du et kurs for meg!?? Jeg har så lyst å lære meg det.. Kommer på døren en dag jeg med tråd og nål;)hehe

    Helge-klem:)

    SvarSlett
  12. Kjempe gøy å hekle! Var helt hektet i flere år. I alle tomrom i hverdagen ble det heklet, men det siste året har det blitt heller lite. Sitter jo bare her å blogger for tiden, hehe...
    Du er jo kjempe flink da :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg!

    Moro å se det kreative du skaper, mange flotte bilder!

    Håper du vil delta i inspirasjonskonkurransen min! Les mer her:

    http://noste8.wordpress.com/2009/08/05/hekleinspirasjon-og-konkurranse/

    En enkel og grei konkurranse med premie. Frist for å delta er søndag, så hiv deg på! Spre gjerne konkurransen videre til dine kreative venner! :D

    God helg! :D

    - Hilde

    SvarSlett