Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24. november 2009

Nye tapeter!


Jeg hadde et "hjelp-meg-å-velge-tapet"-innlegg for en tid tilbake: da vant denne:


Jeg har ikke greit å gi helt slipp på den i duck-egg, så derfor blir dette fargen på soverommet vårt!



Og når jeg likevel var ute for å handle tapeter, endte valget på denne til jentene mine:



Jeg har valgt likt mønster på tapetene i alle rom oppe, for å binde de sammen. I tillegg har vi smartpaneler i eggehvit, og alt annet blir hvitt!

Tapetene er fra Isodore-serien til Laura Ashley.

Ønsker dere en strålende tirsdag!

Stor klem fra en endelig bloggeklar Loppeline!

6 kommentarer:

  1. Ikke noe problem å få valp med seg fra Paris, så lenge de er under 3 mndr. Og har alle papirene i orden. Vaksinasjon, pass og vet. attest. De hadde engelsk bulldog i den butikken og. Det er de litt lubne, ikke sant? Mener de kostet 1900 euro. Så de er ganske dyre i Paris. Chihuahua kostet også samme som her. Så er dessverre ikke alle raser som er like billige.
    Bare spør om du lurer på noe :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige tapeter!♥ Spennende tid dere er oppe i med oppussing, følger gjerne med fremover! Ha en fin tirsdag! Heidi

    SvarSlett
  3. Dette var gode valg!! Kunne valgt helt det samme selv :o)
    Nydelig farge på den til ditt soverom :o)

    Tusen takk for koselig hilsen,
    alltid kjekt å høre fra deg!

    Klem J.

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Så fine de er. Nydelige tapeter. Håper du blogger om tapetene når de har kommet opp på veggen slik vi får se.
    Takk for en koselig kommentar på bloggen min. Slik varmer.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett