Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26. februar 2011

Vårlig lørdag med blomster og sko!






Snøen som lavet ned for et par dager siden og skapte kaos på veiene, har på mystisk vis forsvunnet! Ikke at det plager meg på noe vis, jeg ønsker snøen dit peppern gror! -Her i huset er våren en velkommen gjest!


Jentene spiser lunch og jeg nyter en kopp kaffe: på bordet står en lekker vårsak som jeg plukket med meg på shoppingrunde i går: både løker og potte i ett; klarte ikke gå forbi! 
- Og den skaper virkelig vårlig stemning i heimen!








Forøvrig var ikke blomster det eneste vårstemte kjøpet jeg kom hjem med posene i går. I tillegg til litt garderobefornying kom jeg over tiårets kupp på italienske skinnstøvletter! 
*LYKKE*


Jentene synes alltid det er så gøy å trampe rundt i mammas sko, og før jeg fikk sukk for meg hadde begge hatt seg en prøverunde:)








Nå er vi klare for lørdagstur til byn!

Støvlettene er kjøpt på Ilse Jacobsen på Bystasjonen, Bergen, så hvis noen er i området kan det lønne seg å stikke innom!

post signature



5 kommentarer:

  1. steike for noen lekre sko!! lurer på hvem som har make?? ;)

    SvarSlett
  2. Sier som "Cecilie´s blogg" STEIKE FOR NOEN LEKKRE SKO!!!

    Bor dessverre laaangt fra Bergen så jeg får nyte dine sko på bild ;o)

    Ha en fin lørdag, Klem Anna

    SvarSlett
  3. Åhhh,for noen lekre støvletter,skulle ikke visst det før. Da skule jeg tatt turen. Hvor mye måtte du ut med for herlighetene? De har kanskje tilbudet over helgen også?

    SvarSlett
  4. Kan hende de har det enda ja;) En venninne var innom i går og da var de tomme for brune, men hadde sorte og grå! Opprinnelig kostet skoene 2300 kr, men med 70% avslag ble det jammen ikke mange lappene;)
    Lykke til;)

    SvarSlett