Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7. mars 2011

For første gang siden åttende klasse...


...jeg malt et bilde!


Jeg, et glass chablis og playlist fra Spotify hadde date natt til søndag, og resultatet ble en vinterrein!



Tegning/maling er en hobby jeg lenge har hatt lyst til å ta opp igjen, men det er ikke rom for slikt i en hektisk hverdag. Så fikk jeg staffeli og lerreter hos mine barn til jul, og jeg har klødd lenge etter å få prøvd meg igjen. Jeg har mest tegnet tidligere, og akrylmaling er nytt for meg.



Kjenner på meg at det lett kan bli flere malerier...

God ukesstart til alle som er innom!

Ps! Minner om give away i innlegget under!


post signature

26 kommentarer:

  1. Det var et flott bilde:) Så flink du er til å male:)

    Ha en flott dag:)
    W

    SvarSlett
  2. Du er jo kjempeflink! Veldig fint bilde. Det kunne jeg godt ha hatt på stueveggen min. =D

    SvarSlett
  3. Så fint! Du er kjempeflink! :)

    Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  4. ikke mangel på kreative evner hos deg jo! var jo superfint bilde! kjempe flink du er!

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min ;)
    Legger meg til som følger hos deg, nydelig blogg du har :)
    Så flink du er! Male og tegne er bare så hærligt, og har alltid vert en stor del av livet mitt.
    Men som du sier, det må liksom være plass , tid og rom til det og det er ikke alltid lett he he.
    Hender jeg tar staffeliet ut fra atlieet og inn i skogen, anbefales sterkt, det gir en herlig ro :)
    Ha en toppers dag
    klem Heidi

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Så FLOTT bilde du har malt :)
    Burde virkelig male flere bilder ja!

    SvarSlett
  7. wow, du er helt utrolig. Så flink til så mye :)
    virkelig flott! Gleder meg til å se flere bilder.
    Håper du får ei fin uke :)

    SvarSlett
  8. Med slike ferdigheter har du bare en ting å gjøre...MALE MER! Fantastisk flott bilde, jeg er imponert!!! Kjempe dyktig!

    SvarSlett
  9. Oi, så utrolig fint det ble da!!!
    Bra du tok opp igjen hobbyen! :)
    Hørtes ut som et greit selskap du hadde med deg og ;)

    SvarSlett
  10. oioi..helt nydelig! ♥ ønsker deg en fiin dag, klemmer

    SvarSlett
  11. I all verden! Du bare slang sammen dette bildet liksom?!?! Akk, skulle ønske jeg hadde slike talenter! Ble knallfint!

    Et lite tips: Mal mer! Hehe

    Kjempefin blogg du har også! Inspirerende! Slenger meg med som følger :-)

    Ha en fin-fin dag!

    SvarSlett
  12. Lekkert! kanskje du maler portrett av Otto også engang? ;)

    SvarSlett
  13. Nå ble jeg imponert!! Nydelig bilde!!! : ) Du må bare finne tid til å gjøre mer av dette ja !!
    klem Tove

    SvarSlett
  14. Oi oi, du er jo superflink da! Imponert!
    Dette burde du jo så absolutt fortsette med!

    Ha en flott mandag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  15. Å hjelpe meg så fint det ble og så flink du er...
    Lov meg at dette ikke ble siste bilde ;)
    Lykke til videre.
    Klem

    SvarSlett
  16. så fiiint! Men du... kan du ikke legg ut et innlgg om den berømte orangeMALTE dongeribuksa?? anno 1996 (?) ;)

    SvarSlett
  17. Jøss, dette hadde du taket på. Gleder meg til å se flere bilder!

    SvarSlett
  18. har du MALT en dongeribukse en gang?!?! Den bør du gå med på jobb i morgen! ;)

    SvarSlett
  19. Dette var utrolig kult R! Kult snitt i bildet også, og fine penselstrøk og fargeblandinger! Søt rein var det og! Mye du får tid til egentlig da, med tanke på alt du sier du IKKE får tid til i din travle hverdag.

    Begynner å undres om døgnet der ute på øyen er en smule lenger er vårt her ute ;)

    SvarSlett
  20. Utrolig flott bilde. Gøy å se hva spotify og et godt glass kan resultere i :D

    Siri

    SvarSlett
  21. Ciekawa praca :) Pozdrawiam

    SvarSlett
  22. Kjempefint, du e flenk;) Superkreativ:DD Æ har forresten 5 lodd;) Å ønska mæ VELDIG vimpelrekke og pute til gutterom i nyhuset;D Dem hadde jo passa HELT perfekt kjenn æ;)) klem fra Lone:) lone_lockert@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Wow, jeg eeeeer så imponert!!! Superflinkis :) Jeg digger bildet :) :)

    Klem A**

    SvarSlett
  24. WOW!!
    For et nydelig bilde du laget ;o)
    Bare peis på med kunnskapene dine, kan bli noe STORT av det!

    Klem Anna

    SvarSlett