Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28. mars 2011

Knappefin?


Jeg er en flinkis (om jeg så må si det selv?) på shoppefronten for tiden! Når strømregningene er skyhøye blir det shoppestopp i Loppehjemmet! Loppeline har kontrollert lommeboka maksimalt, selv på reise!
-Men da jeg ankom flyplassen i går kveld, og tittet innom den flotte husflid-butikken på Værnes, klarte jeg ikke motstå disse skjønningsene fra Snella og Petronella!

Såååååå søte!! 

Så nå må jeg finne en plass å feste disse fine knappene! -Blir det nye plagg til barna, tro?

post signature

5 kommentarer:

  1. Velkommen som følgjar hos meg, og takk for så fine ord! :) Eg klarer ikkje å få fram bildet på innlegget ditt? Eg hadde same problema i går.

    Ha ei flott veke!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  2. Ååå de er bare så koselige♥ Jeg har øredobber med gutte mamma:)) Må nok skaffe meg noen knapper og!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Herlige! Jeg ønsker meg slie øredobber, men det er jo så vanskelig å velge hvilke!! ;))

    SvarSlett
  4. de er såå fine... forreste så har dem disse på nøstebarn på midttun også ;P

    SvarSlett