Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28. juli 2011

Et innsyn i realiteten


For de som lever under illusjonen av at alle interiørbloggere har et plettfritt hjem med tellekanter i skapene og pinlig orden i skuffene, kan jeg herved avkrefte myten på det sterkeste. Det fins sikkert et og annet unntak, men jeg tror det fins mange tilsynelatende ryddige og pertentlige hjem her i Blogglandia... -helt til du åpner skuffene og tar en titt bak fasaden:) 

Jeg har tre skuffer og et helt skap på kjøkkenet, der jeg stapper inn alt fra sølvpuss og kattens p-piller til plaster og ungenes konfiskerte såpebobler. (Utrolig hva som hoper seg opp!!) Men siden jeg trives best med ryddige skuffer, tar jeg årlig et oppgjør med kaoset, vel vitende om at jeg må ta samme prosedyren om et år igjen!
post signature

2 kommentarer:

  1. Herlig! Snakk om å kjenne seg igjen *smiler*. Det er nok ikke så mange som tror at alle har det så ryddig og "strøkent" i sine hus HELE tiden... Men man vil jo liksom ikke vise fram rotet sitt da, kameraene blir nok rettet mot det vi vil vise frem og så kan man jo kantklippe bildene dersom noe rot har sneket seg med likevel...

    Nyt dagen og ryddinga og vær glad for at du må gjenta dette om et år; det betyr bare at man har et hus med mye liv i det :-)

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig;))
    Slik er det her og gitt - i alle skuffer og skap faktisk... nesten i alle fall;)
    Syskapet mitt og klesskapene våre er det tellekanter i, men ikke noe annet sted;)

    Minner meg på at det snart er på tide med min årlige ryddesjau og...;(

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett