Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31. juli 2011

Orden i sakene


Rydding kommer det alltid noe godt ut av. Jeg tenker at når det ble så rotete, var det ett eller annet med det gamle systemet som ikke fungerte som det skulle, altså må jeg tenke nytt. 

Vi har ikke noe sted for kontorsaker, dermed havner regninger og papirer i kjøkkenskapet. Kort og tegninger fra barna, venner og familie har også en tendens til å hope seg opp, og trengte en egnet plass. 
Jeg handlet sko på Bianco i forrige uke, og var lur nok til å ta vare på eskene. Kledd i gråpapir, litt hyssing og en dymolapp, ble det en eske, Memories, for kort og tegninger. Den andre ble en eske for regninger og papirer, der jeg har brukt lokket for å dele den i tre rom. Jeg er veldig fornøyd med egen innsats, og opptimistisk som jeg er, håper jeg det nye systemet vil funke strålende!


God søndag til deg som titter innom!

post signature

3 kommentarer:

  1. Det enkle er ofte det beste!
    Syns virkelig du har vært kreativ ♥
    Tipper det blir orden i sakene nå ja;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så enkelt, men dog så lækkert!!!!
    Et tips jeg tar med meg, sparer jo på alt som er så.....

    SvarSlett