Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12. januar 2012

Sophora "Little Baby"


Nei nei, ingen liten guttebaby i hus enda, men derimot to vakre eksemplarer av en annen type baby, nemlig denne skjøre, vakre planten ved navn Sophora "Little Baby".

Dette er liksom "kjipavarianten" av den populære Corokia-blomsten, men den klarer jeg rett og slett ikke å få fatt i. Denne duger i bøtter og spann, og med mine "grønne" fingre er det nok like greit at blomsten er så rimelig at den kan byttes ut jevnlig:)

Ha en strålende torsdag!
post signature

2 kommentarer:

  1. Hehe, helt enig:)
    Jeg var og på leit etter corokia'n, men fant den aldri... men den lille babyen hadde de, til 39,- og det passer meg fint! Jeg har allerede byttet de ut to ganger, hehe:)
    Jeg tror jeg har rosa hender jeg:)

    Fine er de i allefall og flotte krukker du hadde de i ♥

    SvarSlett