Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18. mars 2009

Vår i lufta!



Egentlig skulle jeg ikke hatt blomsterbed, for jeg kan virkelig ikke fordra småkryp, og meitemark og larver er på værsting-toppen:) (ps: IKKE meg som holder)


Det blir litt dårlig med blogging på meg for tiden, rett og slett fordi det er så mye annet som foregår. I helgen hadde vi femårsfeiring, og den fortsatte med prinsesseselskap på mandag. Så bar det rett på sykehuset med minstemor i går, skulle opereres for polypper og dren. -Der ble vi værende resten av dagen fordi hun ble så dårlig etter narkosen. Ellers har jeg hjemmeeksamen, og jobber mye både her og der, så lover å komme sterkere tilbake etterhvert!



Bursdagsprinsessen



Lite nytt på interiørfronten i loppehjemmet nå, så enn så lenge viser jeg dere bilder fra vår fantastiske søndagstur til Fløien på søndag! Turen ble avsluttet med middag på Peppes Pizza før vi kjørte jentene vi har hatt på besøk til flyplassen. Vi har også fått merke våren her på Vestlandet, og det herlige været (her trenger det ikke være annet enn opphold og røde tall for å kvalifisere til "fint-vær-stempel") inspirerer til uteliv og hagepleie! Lørdag plantet vi frø i krukker og påskeliljer utenfor inngangspartiet! I tillegg fikk jeg begynt på noen av blomsterbedene mine! Til helga skal vi lage sandkasse slik at yngstejenta holder spaden unna bedene:)







6 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselig blogg du har!
    Har vært å lur-tittet hos deg før, men nå har jeg tatt steget ut av de "anonymes rekker" å laget min egen blogg.
    Kommer gjerne igjen, og tvi,tvi til prinsesse-pasienten!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Koselig bed da!!!Ha en fin travel dag, klem fra meg

    SvarSlett
  3. å så herlige vårbilder. Kjenner jeg blir ivrig etter å spa i bedene her også, men litt tidlig enda.
    Du har nå nok å henge fingrene i skjønner jeg. Lykke til med eksamen og god bedring til litj-pia:)
    Ha en fin dag.Klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder!

    Det ser ut som om dere har hatt en fin tur :)

    Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  5. Så kjekt at jentene fikk seg på fløyen da! Bergens perle :)

    Elsker fløyenbilder!

    Gleder meg til helga! Lillemor må bare bli fisk, for menyen og kvelden er planlagt :)

    Vi er iallefall egg ;)

    :)Anette

    SvarSlett
  6. Grattis med nyåpnet blogshop!
    Masse fint å se der inne!

    Klem Linda

    SvarSlett