Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3. juni 2009

Eplekasser og blomsterkasseroller:)



Jeg har så lyst til å pynte opp uterommet litt, for det er jo her vi oppholder oss. Så i år har det blitt planting både her og der, og i det meste jeg har funnet på min vei. 

Har kjøpt disse eplekassene på det lokale gartneriet, og de er perfekte til å ha blomster og annet dall på. I tillegg har jeg blitt så inspirert av alle dere med knagger på veggene, så nå har jeg også fått meg det! -Med en vepsefanger, som ble kjøpt inn umiddelbart etter at jeg fikk intet mindre enn to vepsestikk i helga!! Jeg meg en emaljert kjele på brukthandelen, og den blir brukt som blomsterpotte:) (Mulig veggen skulle hatt seg et strøk maling eller seks, men det er en annen historie)









10 kommentarer:

  1. so fint det vart!!
    fruktkassane var jo bere knallfine :)

    klem M :)

    SvarSlett
  2. Kasser kan brukes til så mangt ja. Det ble jo et flott stilleben. Koselig med slike uteplasser. Spesielt morsomt er det med ting som ikke koster så mye - så hipp hyrra for lopper! Veps klarer vi oss uten....

    SvarSlett
  3. KJempekoselig ute hos deg,synes jeg!!!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder av en flott uteplass!! Lekkert altså!

    SvarSlett
  5. Eplekasser, knagger og blomster i kjelen....du overasker stadig med nye morsomme gjenbruksideer.
    Det var leit det med vepsestikkene, men en veksefanger gjør susen.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  6. Hittade just din fina blogg och blev jätteglad! Vad fint du har det på din blogg, jag tittar in igen snart...
    Kram

    SvarSlett
  7. Så kreativ du er..veldig artig med blomster i den kjelen..hadde nok ikke kommet på tanken engang!! Koselig blogg du har med mange artige prosjekter!!
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  8. Sjarmerende uteplass!!:)

    SvarSlett