Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13. juni 2009

Et yndig servise

Opprinnelig på jakt etter en ramme til min gamle blondekjole, snublet jeg over dette herlige serviset hos den lokale brukthandleren. Det er i barnestørrelse, og har gammelrosa vakker farge. Jeg kjøpte ti og tenker å beholde seks selv, mens fire legges ut for salg i blogshoppen. I mars trålet jeg både nett og butikker for å finne servise til min eldste jente. Da endte jeg opp med å kjøpe på Ikea fordi jeg ikke fant det jeg lette etter: nå har jeg funnet det PERFEKTE, og yngstejenta skal få dette når hun blir eldre:)

6 kommentarer:

  1. Så vakker det servicet var! Helt nydelig:)

    Ha en flott lørdagskveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Oh så søtt servise..Kan tenke meg det blir stas for dattern din å få det etterhvert ja:O)Fortsatt go`kveld i stova fra Maliva

    SvarSlett
  3. Hei Loppeline.
    Så yndig dette serviset var!
    Blir vel stas til jenta di tenker jeg!
    Blar meg litt lenger ned og ser på spiseplassen din....virkelig sjarmerende.
    Synes det er en artig effekt med ulike stoler når de er malt i samme farge.
    Å så ser jeg bildene jeg har laget, artig å se de på veggen din ;O)

    Ha fortsatt en fin helg min venn!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Nydelig service...hun kommer til å bli glad for det;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. kjempefint servise :) nydelig rosafarge!!!

    SvarSlett
  6. Nydelig!! Også er det rosa *smelt*!

    Håper du har hatt en strålende helg:-)
    Klem fra Livy

    SvarSlett