Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5. januar 2012

Strikkepinnekebab?


Flere enn meg som fortviler når man må lete gjennom hele pinnehaugen for å finne riktig pinnestørrelse, for så å oppdage at man har mistet en av settet på fem i virrvarret av hobbysaker??

Vel, nå har jeg funnet løsningen: et pinneetui! 
(Eller en strikkepinnekebab??)


Etuiet er laget av et "vrangsydd" kvadrat som er foldet dobbelt, og så har jeg laget lommer for pinnene: med større mål etter som pinnestørrelsen øker.

Tanken er å lage et etui til rundpinnene, men det kommer nok ikke til å bli like systematisk. -Men så har rundpinnene den fordelen at de er nokså komplette i seg selv, og en slipper å lete seg grønn etter den ene forsvunnede pinnen!

God torsdag ønskes dere!

I Loppehjemmet er husets minsteprinsesse på bedringens vei! Antibiotika tar heldigvis raskt knekken på halsbetennelse, og det passer bra siden det er invitert til storslått 5-årsfeiring på søndag!
post signature

3 kommentarer:

  1. Så smart!Godt og høre at minstejenta er på bedringens vei:)klem

    SvarSlett
  2. Kjempelurt! Lurer på om jeg skal stjele idèen din og gjøre det til mitt første syprosjekt (fikk symaskin til jul) :)

    SvarSlett