Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31. desember 2008

Juleferie liksom..

Jeg er jo -som sagt- en skikkelig fersking i blogging, men problemet er at jeg er hekta!!! Tenkte liksom at jeg skulle slappe av i jula og ikke tenke på ting slik som blogging, men jeg har altså vært innom hver dag og opptil mange ganger om dagen! Jeg er håpløs! Og så har jeg ikke publisert noe særlig heller i frykt for at folk skal tro jeg ikke har noe bedre å ta meg til, samtidig som jeg tenker "er det noen som leser bloggen min i det hele tatt da?" Så nå blåser jeg i det, og publiserer i vei, -og opplyser samtidig om at høyst på min ønskeliste for 2009 står et nytt kamera, da mitt 3 år gamle Canon pocketkamera (som kun tar gode bilder utendørs på sommeren!!) ikke lengre holder stand og trenger å bli skiftet ut!

Jeg har dekket julebord med sølvtøy, penserviset og levende lys! Jeg har dilla på engler i år, så derav serviettvalg! Er så glad i sølv og hvitt!

Salt -og pepperbørse jeg kjøpte på antikvitetsmessen i høst


Sølvtøyet vårt (Tradisjon) som jeg endelig har fått mange nok deler av til å dekke et bord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar