Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23. desember 2008

"Nytt" kjøkken!!

Jeg kjøpte en trehvit benk på finn for en uke siden! Malte treverket i lys antikk og trekte om puten i voksduk! -Barna mine griser sånn at alt annet hadde vært bortkastet! Benken ble utrolig fin! Problemet etterpå ble kjøkkenbordet som var ALT for stort til benken (som forsvant bak) Kom på at jeg hadde et gammelt bord i kjelleren som min mor hadde da hun var student, og det passet helt perfekt! Så nå føler jeg at jeg har fått nytt kjøkken:)

2 kommentarer:

  1. Fy flate! Kanonfin benk!
    Syntes det er kjempefint å blande hvitt sammen med mørkt tre -fin kontrast! Det ble virkelig fint på kjøkkenet ditt
    :)Anette

    SvarSlett
  2. Kjempe fin Benk!
    Og den hylla over benken -Rå fin!
    KAn jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    SvarSlett