Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28. desember 2008

Rampunger!



Jeg var så heldig å få lov til å våkne opp til dette 3.juledag! Mens far var på jobb og mor lå og sov, hadde ungene sneket seg lydløst opp for å bedrive bakeprosjekter på stua! Jeg mener: sirup, honning, nøtter, rosiner og bakepulver! -Og der sto de i hvert sitt forkle og pysjamas og var i grunn et festlig skue! Skulle jo henta videokameraet, men var så forbanna over all sirupen som lå å fløt at jeg greide ikke tenke så langt:( -men jeg fikk tatt noen bilder av elendigheten:)

















9 kommentarer:

  1. hjelpest, dette var litt av et syn!
    jeg vil tro det var to som kosa seg her- så lenge det varte....
    du fikk det nok litt av en jobb å rydde opp i dette. Hils jentene:)
    skal ikke vise guttene mine bildene og sette dem på livlige ideer;)
    klem fra Marit

    SvarSlett
  2. My goodness!! Hadde rent over for meg i alle fall, jmfr det vi snakket om 2. juledag, som for øvrig var veldig kos!! Tusen takk for oss!

    Og nå skal jeg titte videre i bloggen din i de sene nattetimer!

    SvarSlett
  3. hehe skal se de hadde kost seg hehe:)
    Så du liker lopper du åsså:)) Jeg å, men vennindene mine kan ikke skjønne åssen jeg kan finne så mye fint på loppiser, når de bare ser søppel hehe:)

    Godt nytt år :)!!

    SvarSlett
  4. Hehe, ser ut som de har hatt en riktig så morsom fest <:) Takk for hilsen på bloggen min, det er selvfølgelig bare koselig om du legger meg til listen din! Er nokså ny på å blogge selv, må advare deg, er nokså vanedannende ;)Ønsker deg et godt nyttår!

    SvarSlett
  5. ojojo.. her er det virkelig noen som har hatt det spennende! bra at du fikk dokumentert det - kan bli artig å ta fram om noen år :)

    Håper nå at du fikk kontroll på sirupen.. :s

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. En skal tidlig krøkes er det noe som heter, kanskje du har fremtidige mesterkokker i hus?
    Jeg skjønner frustrasjonen, har også en meget kreativ datter og en episode for noen år siden var nesten lite søt, hun hadde helt ut en liter melk på stuegulvet og da hun så hundene stod og slikka i seg la hun seg på alle fire og gjorde det samme. De er jo skjønne også, heldigvis går det ikke an å være sinna i dagesvis ;-)

    SvarSlett
  7. Oj....!!! Dette så skikkelig deilig ut!! Tok sikkert ikke tid å rydde opp igjen heller..hehe..koselig blogg du har! -Linda :o)

    SvarSlett
  8. Ohoi... det må jeg si! Du har kreative barn du også, ser jeg :D Kjære vene... men det var jo tross alt en god tanke bak, som man klarer å kanskje tenke over når det verste sjokket har lagt seg ;)
    Fant veien hit via min venninnes blogg, artig å oppdage nye blogger, din virker veldig koselig :) Er fan av loppis og gjenbruk selv, så alltid fint å oppdage flere likesinnede! Klemmer fra Lavendelheimen.

    SvarSlett
  9. Ha ha ha... de har holdt på en del der ja! Du får trøste deg med at det iallefall er en god historie i etterkant... ;-)

    SvarSlett