Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3. januar 2009

Lørdagskos


I helga har far stukket til Trysil med jobben i anledning "budsjettmøte" (eller heisatur med bakke og heidundrende afterski som mor i huset kaller det). Altså er jeg og jentene alene hjemme, og siden mor i huset synes akkurat sånn passe mye om at far stikker avgårde når mor egentlig skulle feire 25-årsdagen til en venninne i kveld, har mor tatt fars julegavepenger og meldt seg inn på treningsstudio! Det var faktisk utrolig herlig å trene mens ungene var trygt forvart i barneparkeringen! Et deilig avbrekk! For all del, jeg elsker ungene mine, men både jeg og de hadde veldig godt av en times pause etter 14-dagers intens julekos! Så etter treningen hadde mors humørbarometer steget opptil flere hakk, og tok med barna på det lokale bakeriet for å handle formiddagsmat! Eplekake og rundstykker! -Til å ta med hjem: mmmm! -En kan jo ikke ta for hardt i når man skal begynne et nytt og bedre liv! Så vel hjemme koste vi oss med rundstykker og eplekake med krem! Deilig!

5 kommentarer:

  1. hei hei,

    så moro å se på bloggen din!!
    Jeg også elsker loppis og finn.no - noen ganger går det litt over styr, så da er det godt jeg har en mann som setter foten ned :)
    Moro å se "før/etter" bildene dine, stolen ble jo knall-fin.

    Synes jeg ser de to baker-lærlingene dine også, blir noe å minne dem på om noen år *ler*

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Den kake så skikkelig god ut, og etter en treningsøkt så har vi så mye bedre samvittighet når vi spiser kaken. Synes forresten at fars julegavepenger blebrukt på en veldig fornuftig måte:) God helg. Anita

    SvarSlett
  3. Velkommen hit og velkommen som hekta!!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  4. Mmmm...Det så godt ut ja:)
    Så koselig blogg du har!
    Har linket deg på bloggen min, håper det er ok.
    Så utrolig mange fine gamle ting du "tryller" om. Morro å se!!

    La inn kommentar på det kjøkkenbenk innlegget ditt. Den benken var RÅ fin!
    Og den hylla over også.
    KAn jeg spørre hvor du har kjøpt den-?

    Ha en fin kveld!
    Eller må vel heller si natt nå...klokka er jo...oi! 00:01 Såpass ja.

    SvarSlett
  5. Veldig koselig at du vil det!!! Jeg linker deg...klem

    SvarSlett