Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3. januar 2011

En etterlengtet julegave



Tenk at jeg var så heldig at jeg fikk symaskin til jul i år! Loppemannen var vel lei av å høre på sytet når det skulle sys i Loppehjemmet, og de to klenodiene av noen symaskinene ble dratt frem. Valget sto da mellom pest eller kolera; den som snurper og drar hele veien, eller den som syr 10 cm pen søm og som så må ha en pause på 10 minutter for å fungere igjen!


Denne kommer til å bli flittig brukt fremover, det lover jeg!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny flott symaskin!

    Gleder meg til å se kreative resultater fra denne:) Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  2. Så heldig som fikk symaskin,gratulerer.
    Godt nyttår til deg.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg en sminkepung etter Tildamønster. Just saying...;)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig å lese bloggen din, har ikke vært inne her på lenge. Det var så hyggelig med en liten oppdatering på livene deres. :) Gode nyttårsforsetter og nydellige invitasjoner. Alt godt ønskes for det nye året til deg og familien. Masse lykke til med prinessebursdag.
    klem fra Silja

    SvarSlett
  5. Gratulerer med symaskin :) Gleder meg til å se hva du produserer!!!

    Sinkhuset var bare nyyydelig! Mannen din imponerer ;)

    Anetteklem**

    SvarSlett
  6. Gratulerer !!
    Gleder meg til å se litt av produksjonen din :)

    SvarSlett