Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9. januar 2011

HURRA FOR PRINSESSE EMILY!


Minstejenta er 4 år i dag, og det har vi feiret med barneselskap! Jeg har latt meg inspirere veldig av mali-mo og hennes fireårsfeiring, og har både sydd vimpler, kjøpt voksduk og dyppet marshmallows i sjokolade etter henne! 





Muffinsene er laget etter Emmelines oppskrift!


Prinsessen er lykkelig i ny kjole fra Bestestine og Bestebjørn, og sparkehjul fra Farmor og Farfar!

Nå står familieselskap på plakaten!

Loppeklem

10 kommentarer:

  1. Skjønn 4-års prinsesse, flott dekket bursdagsbord og nydelige muffins. Lykke til videre med feiringen sammen med familien!

    SvarSlett
  2. så flott alt var! :)) Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Du er bare fantastisk til å ordne og stelle hjemme! Har mye å lære hos deg for å bli en god husmor;)
    Og så vakker prinsessen var i den nye kjolen sin! Ser at hun ligner på sin mor;)

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelig prinsesse med skikkelig prinsessebursdag. Skulle gjerne vært å feiret dagen sammen med dere!

    Booker meg inn ei helg i juni rundt bursdagen min, regner med jeg får en prinsessebursdag jeg også ;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med prinsessen :) Så vakker hun er, og for en flott fest!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Gratulerer i huset. Så flott det var pyntet. Ser også at du har mange forsett for det nye året...ambisiøst må jeg si, men lykke til. Jeg har også planer om å blogge mer. Har jo litt bedre tid nå som jeg er hjemme mens dere er på jobb hi hi....
    Ha en fin dag :-)

    Klems Veronica

    SvarSlett
  7. Grattis til prinsessa, og så lekkert du har pyntet til fest a, kan tenke meg ho synes det var stas;o) God nyttårsklem fra meg

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 4-åringen!
    Takk for masse inspirasjon til 5-årsfeiring her i huset! :D

    SvarSlett
  9. Hei og hå. Fant bloggen tilfeldig og har sittet og tittet. En koselig blogg! Og et herlig bilde av en liten diva på 4 år. Jeg synes ansiktsuttrykket hennes, der hun sitter ved bordet, er helt herlig! Se så glad hun er! Så passe sky og genert! Så forventningsfull! Et nydelig blinksskudd...Ha en fin søndag! Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett