Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2. januar 2011

Januarfest!



I loppehjemmet er januar måned synonymt med bursdagsfeiring x 3 og dertil slunken lommebok! Først ut er miniprinsessen som skal feire 4 år på søndag. Så braker det løs for mor, og to dager etter fester vi for far! Godt vi har et par måneder på oss å lade opp både pengesekken og energilagrene før skolejenta vår har syvårsdag i mars!


I dag har jeg produsert bursdagsinvitasjoner til barneselskapet, og nå i kveld skal jeg sy rosa vimpler til å henge i taket! (Ble så inspirert av mali-mo og hennes bursdagspynting.)


Ønsker alle som er innom en god kveld!


Loppeklem

1 kommentar:

  1. Oi...nesten hele gjengen på 1 mnd!! Jeg som synes det er litt "mye" at jentene har bursdag med 3 ukers mellomrom på høsten ;D

    Du får ha lykke til med forberedelsene og gjennomførngen - nydelige invitasjoner har du jo allerede i boks!

    Godt nyttår min venn, gleder meg til å følge deg videre i 2011!!

    God klem!

    SvarSlett