Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11. januar 2011

Rock i garasjen!

I tråd med årets forsetter har vektrockeringen blitt hentet frem! Nå har den hengt lenge nok på veggen og gitt meg dårlig samvittighet hver gang jeg har passert den! -Herre, så kjedelig det er å rocke alene på stuegulvet!


Men nå skal det ble skikk på sakene; en av nabodamene her tok initiativ, så nå rockes det i garasjen to ganger i uka! Utrolig kjekt og motiverende!


Så nå er vi fire damer med blå og gule midjer her i nabolaget, men vi satser på at blåmerkene er borte sammen med centimeterene til bikinisesongen setter inn!

6 kommentarer:

  1. Kjøpte meg rockering på Coop her om dagen-og håpe magemusklane kjem etterkvart...☺
    Lykke til!

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Ååå flinkiser... Min ligger godt stuet under sengen... Hm.. Snakket akkurat om å ta den frem.. Til helgen kanskje? ;)

    SvarSlett
  3. "Ler" Jeg har ei venninne som rocker i vei med en sånn en. Skikkelige blåmerker får man i hvertfall.
    Men så moro når dere er flere ;)

    Rock on!! ;)

    SvarSlett
  4. Hei, tusen takk for kommentar på bloggen min! Jeg holdt på å le meg ihjel da jeg leste innlegget ditt her!! Tror du ikke det henger en rosa vekt rock her også da, ha ha ha
    Men NÅ skal kiloene av, koste hva det koste vil. Vi skal begynne på macho trening i byen med løfting av bildekk og greier.....!!! Hjelp:)

    SvarSlett