Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22. januar 2011

Praha om noen timer!



Og jeg har ikke pakket!!! På tide å begynne kanskje siden det er under en time til vi blir hentet....
Gleder meg enormt til å komme tilbake til byen med røde tak, vakre bygninger, skulpturer på hvert hjørne, fantastisk øl og billig shopping!







Bildene er fra sist vi var i Praha i 2007. Jeg trodde disse bildene var tapt for alltid -sammen med 8000 andre bildefiler- da PCen vår takket for seg uten backup, men min kjære søster har i all hemmelighet klart å finne frem alle bildene og lagt de inn på en minnepenn! 
Jeg lurte veldig da eneste innhold i konvolutten var en innpakket minnepenn!
-Gleden var enorm da jeg puttet pennen i Macen og fant igjen alle bildene, samt en hilsen hun hadde laget på pennen! Verdens beste bursdagsgave!


 Tusen takk, Ingvild og Roar!

4 kommentarer:

  1. God tur, Praha, er som du jo vet knallkjekk by!! Kos dokker masse:) Klem

    SvarSlett
  2. Riktig god tur, og kos dere masse :)

    Klem Christine

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ, så fantastisk bursdagsgave!! Det må jo være den beste gaven på lenge! Flink søstermor :)

    Vet du ligger dårlig der du er akkurat nå, så håper det er forbigående og at du kan nyte kulissene til disse bildene på ordentlig en gang til!

    SvarSlett
  4. Snakk om fin bursdagsgave!

    Praha er jo fantastisk!

    SvarSlett