Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17. desember 2010

Give away: antikt salt-og peppersett

Posted by Picasa


Jeg er på god vei mot 40 000 treff siden jeg startet min bloggekarriære, og for å feire dette har jeg bestemt meg for å ha en give away!


I beste loppestil er gevinsten et antikt salt og peppersett i sølvplett.


Loddene fordeles slik:


1 lodd: kommentar i innlegget
2 lodd: kommentar, samt at du legger deg til som følger av bloggen min. Er du alt følger får du selvsagt to:)
3 lodd: kommentar, følger samt link til konkurransen!


Skriv i kommentaren hvor mange lodd du har, og husk at du selvsagt kan delta selv om du ikke har blogg selv! Trekningen blir søndag kveld!


Lykke til!

24 kommentarer:

  1. Jeg er en af dem som læser din blog,men ikke er så flink til at skrive...:-)
    Jeg elsker lopper og det er jo en hel livsstil i sig selv at gå på loppemarkeder.
    Du er ekstra god til at finde gode ting og sager..:-)
    40 000 træf er vel nok flot og sikken flot give away du har sat på.
    Der skal nok komme rigtig mange der vi være med her...:-)

    Rigtig god weekend fra Lisbeth i Danmark

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 40 000 treff! Jeg vil veldig gjerne være med på give away. Kanskje jeg blir den heldige denne gangen :) tvitvi

    2 lodd på meg takk! :)

    SvarSlett
  3. gratulerer!

    ååååå disse vil jeg VINNE! krysser det jeg har av tær og fingrer! kanskje jeg har vinnerlykken denne gang! jeg tar 2 lodd!

    stor klem herfra

    SvarSlett
  4. Gratulerer med så mange besøkende...!!! ☺☺☺

    Jeg prøver lykken med 3 lodd... *Krysser fingrene* ;)

    *Ha en strålende helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  5. Grattis med så mange besøkende
    ett lodd på meg

    SvarSlett
  6. så gøy!
    jeg tar full pott!
    så fin premie:P
    god helg!
    klem

    SvarSlett
  7. Jeg blir gjerne med! Lagt meg til som følger, elsker også loppemarked! Og en nydelig premie jeg kunne tenke meg:-)
    Ha en fantastisk jul!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  8. Jeg er innom bloggen din jevnlig, men først nå fikk jeg somlet meg til å legge meg til som følger...

    En herlig giveaway som jeg gjerne er med på.
    To lodd til meg.

    Ha en fin lørdag!

    Kari :-)

    SvarSlett
  9. Fin blogg du har!! Masse spennande!! Henge meg gjerne påmed 2 lodd i dag! :) God helg!!!

    SvarSlett
  10. Gratulere med so mange følgara.

    Prøver meg med 3 lodd eg da :)

    Ha ei fin julehøgtid.
    Juleklem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Har lenka her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/giveaway-hos-loppehjemmet.html

    Ha en herlig helg!

    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulere med så mange besøk! :) Ein flott blogg veit du :) Vil gjerne vere med å feire! To lodd på meg :) Håper du har nokre flotte førjulsdagar! Vi var i Førde på ultralyd i går, og fekk sjå vårt lille mirakel for første gang! Kjempestort :)

    Ønsker deg ei herlig helg! Godklem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med mange besøk i bloggen. Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  14. Ååå disse var jo kjempesøte!VIL VINNE:)))))
    2 lodd på meg;)
    klæms

    SvarSlett
  15. Hei og gratulerer med alle besøk! Du har en skjønn blogg og det er inspirende å se alt du finner brukt! Melder meg på give-awayen din med 3 lodd!

    Hilsen fra Camilla

    SvarSlett
  16. Så bra jeg rakk det, to lodd på meg! Grattis med mannge innom!!
    klem♥

    SvarSlett
  17. Åh, så nydelige de var. Jeg blir gjerne med på et lite lodd om jeg får. God jul! :-)

    SvarSlett
  18. Gratulerer.
    Nydelig premie!

    Jeg er allerede følger, så da blir det to lodd på meg

    Juleklem fra Lottemora

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med så mange besøk! Veldig fin gave, så jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg:)

    Ønsker deg en fin kveld!
    hilsen frieblonder

    SvarSlett
  20. Gratulerer med godt besøkt blogg:)
    Leser hver gang du oppdaterer jeg!
    2 lykkelodd på meg!

    SvarSlett
  21. Så fine disse var <3 Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar 3 lodd.

    God jul!

    SvarSlett
  22. Hei.
    Jeg rakk det jeg. To lodd til meg.
    Så hyggelig å dra på juletrefangst med gode venner.
    Gratulerer med 40000 besøkende.
    Riktig God Jul

    SvarSlett
  23. Håper jeg rekker å være med! To lodd til meg!

    SvarSlett
  24. Så flotte!!! Im sooo in!

    Happy christmas

    SvarSlett