Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31. desember 2010

Årets siste dag...

..gir tid til refleksjoner over året som har gått. Her i Loppehjemmet har året vært krevende og hardt, men har også rommet mange gode stunder og minner. 
Tankene er mange for 2011, året som står ubrukt foran oss. 





Her er min "10 på topp" liste:


1. Prioritere barna mine, fremfor husarbeid! For eksempel spille spill med de før jeg rydder huset. Barna vokser så fort, og jeg får aldri igjen denne tiden.


2. Jeg stumpet røyken for halvannen måned siden; det skal jeg fortsette med!


3. Jeg skal bli flinkere til å bruke vektrockeringen min! -Hvis jeg faktisk bruker den så kanskje det hjelper på de ekstra kiloene?


4. Jeg skal ta meg tid til hobbysysler; strikke, sy, male, tegne, blogge, osv osv, altså ting som jeg liker å gjøre!


5. Jeg skal lese MINST 10 bøker!


6. Jeg skal bli ferdig med videreutdanningen i matte!


7. Jeg skal komme presis på jobb HVER DAG! (Mulig jeg går litt hardt ut her...)


8. Jeg skal dra familien ut på tur HVER søndag! (Moderasjon; hvis det ikke striregner..)


9. Jeg skal bli litt flinkere til å ikke bruke så mye penger...


10. Kort oppsummert: 2011 skal bli et godt år!

Posted by Picasa

Så gjenstår det bare å ønske alle som er innom et godt nyttår! Vi skal feire sammen med venner, og det gleder vi oss til!

Bildet nederst er av det flotte zinkhuset som min mann kom hjem med i går!

Loppeklem

8 kommentarer:

  1. Fine planer for det nye året :)
    - Tror et av mine må bli å komme meg på besøk til dere!

    Gleder meg til å følge loppehjem-bloggen i 2011. Er spent på hvilke lopper som flytter inn hos deg!

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Unnskyld at jeg ler litt av nummer 7;)
    Ellers var det fine planer! Gleder meg til å se resultatet av all hobbysysslingen din:)
    Godt nyttår!!

    SvarSlett
  3. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫ ♥♥♥♥ Godt nytt år til deg og Loppa!!!! Og så flink du er som klarte slutte røyke, ejg gjorde det for 15 år siden og har litt lyst innimellom enda men jeg er sterk sjø ;) Det er du og!!! GundaKlem
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

    SvarSlett
  4. Jeg sa også på tampen av 2009 at 2010 skulle bli et fabelaktig godt år og det ble det. Gjelder bare å ha trua har jeg funnet ut :)

    Godt nytt år kjære deg og tusen takk for mange og koselige kommentarer på bloggen min. Nyt kvelden ♥

    SvarSlett
  5. Godt nytt år! Og lykke til med forsettene! Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Godt nyttår. :)

    SvarSlett
  7. Titter innom for å ønske deg et riktig god nytt år og nyter synet av de flotte sinkhusene, mens jeg er innom ;)

    SvarSlett
  8. Godt nyttår søte deg:)
    For en fantastisk liste! (mulig å bare kopiere din??hehe)
    hehe måtte le av nr:7!!*smiler*
    Kjenner meg kanskje en smule igjen...hehe..
    Gleder meg til å ta fatt på et nytt år-og følge med på bloggen din;)

    Stor klem

    SvarSlett