Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12. desember 2010

Kråkereir i stua!



I dag tok jeg sagen under armen og dro ut for å finne bjørk! Kom hjem med mange nyskudd, og to svære busker! Etter mye bøying og tvinning med streng fikk jeg til en flott, stor krans til å henge i taket over salongen. Pyntet med julekuler i sølv og glass ble jeg riktig fornøyd med resultatet!

Far i huset beundret den nye stuepryden og sukket for seg selv; "Ja ja. Det er vel in med kråkereir i stua da..."

Hehehe...




På lørdag kom kjolen fra Dundelina i posten! Mor greide ikke motstå fristelsen å kjøpe matchende lue;) Miniprinsessen, Emily, var storfornøyd!
-Spesielt etter at mor hadde forsikret om at "det går an å ha blå/grønn kjole selv om du er jente, altså!":)



Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Herlig bilde av jenta di

    Og den kransen ble jo kjempefin. Jeg klarte å overbevise mannen om at slike var kule under forrige Ikea-besøk, så nå gjenstår det bare å finne kvister og sette i gang.

    SvarSlett
  2. Den ble knallfin. Har faktisk lyst på en jeg også,men vet ikke om jeg rekker. Så flott bilde av datteren din.Ønsker deg en fin uke.Klem

    SvarSlett
  3. He he, er nok ikke alltid lett for mennene våre å skjønne seg på alt det rare vi driver med innimellom ;) Men det er det vakreste kråkereiret jeg har sett! Så nyyydelig med kontrastene i bjørka og de fine kulene. Like vakker er den blide jenta di :)

    SvarSlett
  4. Å så fin kransen ble - flinkis!
    Nydelig fin kjole til prinsessa :)

    SvarSlett
  5. Flot krans, veldig dekorativ..:-)
    Og miniprinsessen ser veldig fornøjd ud.;)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett