Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1. desember 2010

Nedtellingen har begynt



Tenk at vi alt er i desember, og vi har begynt nedtellingen til årets koseligste dag! Jeg gleder meg sånn!! Det er jo mye som må gjøres i forkant, men jeg må innrømme jeg liker julestria;)

Som mange andre lager jeg pakkekalender til mine to små. I år har jeg lagt gavene ut på anbud: mamma har bidratt med 15 til hver, Siri (fadderen til Sara) har i år som tidligere bidratt med 4 pakker til fadderbarnet, og min søster Ingvild (fadder på Emily) har pakket 4 pakker til henne. Jeg trengte altså kun 10 pakker; herlig! Mye mer spennende;) Tusen takk til dere!!!
I år har loppemannen fått i oppgave både å pakke inn gavene, samt knyte de på kalenderen. Endel banning og steiking underveis, men han har gjort en super jobb!

I tillegg har farmor overrasket barna med 24 adventspakker hver! Heldiggrisene, får både pakke om morgenen og til barneTV;)

I morges var det tid for pakkeåpning, og jammen hadde ikke mamma lagt med gave til både meg og loppemannen også! (Jippi!) Jeg og barna fikk hjemmestrikkede pannebånd og husets eneste hane fikk en buff (hals/lue). Fine?



Søte søsteren min har fått med seg at jeg er opptatt av estetikk, så hun har jammen lagt sin sjel i innpakningen! Fineste gavene på hele kalenderen:


I dag er jeg hjemme med lille dukken som har magevondt. Går mye i tegning og TV, men hun er ikke i form til stort annet. Ikke strålende fornøyd å bli forstyrret av fotoapparatet... Jeg har en to-do-liste lang som et år, men det er jo så mye kjekkere å blogge enn å vaske huset;)


God onsdag til alle som er innom!

Loppeklem

3 kommentarer:

  1. OOOOPS. Glemte å si at Lotta plutselig skulle ha pakkekalender likevel. Hun ønsket seg et pannebånd i moren sin størrelsen....Ojoj for en tilfeldighet;) Lekes vi på søndag? Vi skal en svipptur innom barnehagen på juleverksted, men er klar for lek og moro enten før eller etter;)

    SvarSlett
  2. heia der, så smart å fordele jobbinga med besteforeldre og faddere da!!! det skulle jeg jaggu meg ha tenkt på og ja, men det er jo ikke for sent enda da. det blir jo jul neste år også ;)

    klem klem, fiune bilda!

    SvarSlett
  3. For noen heldige jenter (og mamma;)Så snilt da! Var stor stas her i morges å..de kom nesten ikke fort nok ned!hehe.. Og slitan`med nytt pannebånd-kjempe fint! Falt helt for kassene i innlegget under, tror jeg kanskje må låne den ideen;)
    (ps: jeg har fått noen bestillinger på pannebåndene..bare til å gi en lyd;)

    Klem

    SvarSlett