Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4. desember 2010

Jippi!!!

Jeg ble den heldige vinner av Dundelina-kjolen i adventskalenderen til BO! De fleste av dere har vel vært innom henne, men har dere ikke kan jeg anbefale bloggen hennes på det varmeste! Utrolig fine bilder og mye god inspirasjon!

Tillot meg å låne et bilde fra Dundelina-innlegget hennes. Fotografen er damen bak bloggen, Bodil Haga.

Jeg vet ikke om jeg får velge kjole selv, men jeg håper veldig på denne blå!

Tusen takk, Bodil, jeg ble utrolig glad! -Og det kommer minstemor også til å bli;)

2 kommentarer:

  1. Jippi! Grattis! Kjekt å vinne slike fine ting. Håper du har husket å levere lottokupongen i dag;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, så utrolig gøy!!!!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld! Klem fra Livy

    SvarSlett