Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2. desember 2010

Wood on wheels



Jeg har laget meg ny vedkasse! En gammel trekasse kjøpt for 50 kr på bruktmarked, og så har jeg festet hjul under den. Hjulene gjør at det er lett å flytte den til peisen når man skal legge inn nye kubber, og så er det lett å flytte på kassen når det skal støvsuges under!

Har bestillt tekst til vedkassen på wallwords, så det kommer nytt innlegg når den er på plass;)

Her går det unna på veden for tiden, så kassen er flittig i bruk;)


I bunnen av vedkassen ligger en gammel avis fra 1972. Den er ikke til å fyre opp med altså;)

En god dag ønskes alle som er innom!

Loppeline

7 kommentarer:

  1. Smart, dekorativt og billeg; akkurat som vi lika det☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Fin fin. Jeg liker den råe stilen av vedkassen.
    Ha en strålende dag!
    Hilsen allesistgut :)

    SvarSlett
  3. Hei vennen...tusen takk for en koselig grat.hilsen hos meg. Har fulgt hverandre en stund du og jeg nå. Rekker dessv.sjelden å legge igjen spor etter meg. Men du skal vite at du er en av de jeg alltid må ta meg et besøk hos.
    Ekstra gøy er det jo at du har prøvd deg på kakeoppskriften min da...og da vil jeg anb.iskaken også. Enkelt og rått som min rocker til mann sier;o)
    Lekker kasse du har funnet deg....får ikke nok av slike kasser jeg. Me like;o)
    Ønsker deg og dine en fin førjulstid.
    Varm klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig vedkasse, god fyr i ovnen klarer du å lage også ved hjelp av veden;)
    og ikke minst utrolig tøft banner. må ha vært vanskelig;)

    SvarSlett
  5. Den var kjempetøff! Du er så flink å få det til!

    SvarSlett