Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23. desember 2010

Status i loppehjemmet

Posted by Picasa
Nå laver det ned utenfor, og jeg har måttet bruke piasavakosten for å få vekk all snøen av bilruter og tak. Vi tråkker i snø til knærne, og bilen står igjen nede, for vi fikk den ikke med oss opp bakken etter minstemor ble levert i barnehagen. Juletreet har kommet på fot. Loppemannen innrømmet til slutt at treet hadde en og annen skjønnhetsfeil, og måtte til pers med borr og sag. Nå har vi et stastre som venter på julelys og pynt. Julesilda kom i glass i går, sylten ligger i lake og lammerullene skal kokes i dag. Pinnene er levert i riktig hus og forhåpentligvis blir de lagt i vann i kveld. Julekakene har kommet seg i sine respektive bokser, gavene er stort sett ferdige. Nissen har handlet fyll til strømpene, og er klar til å gå i gang med siste økt; bake julebrød og husvask, og ikke minst; pynting.


Så nå må jeg si at vi begynner å bli klare til julefeiring her hos oss. Og om vinduene blir vasket eller ikke; jula kommer uansett!


Med dette ønsker jeg god jul til alle som er innom meg!


Juleklem fra Loppeline

6 kommentarer:

  1. Titter innom for å takke for nok et inspirerende år her inne på bloggen din, og ikke minst takker jeg for dine trofaste besøk hos meg. Til slutt vil jeg ønske deg og dine en fredfull julehøytid og et spennende og godt nytt år. Julehilsen fra Maliva

    SvarSlett
  2. Godt i rute du☺
    Eg er so smått begynt å pynte med rødt☺ Treet skal pyntast ikveld.
    Vasking tar eg det eg rekk av-stressar ikkje med det☺

    God jul til deg og dine☺

    Juleklem M♥

    SvarSlett
  3. En riktig god jul i loppehjemmet!
    Stor juleklem fra Cecilie :)

    SvarSlett
  4. bare innom for å ønske dere en riktig gooood jul:)
    Vi må få til et treff på nyåret;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint stemningsbilde fra Monsakleiva! Ser ut til at dere er i rute med jula - noen gjøremål i siste liten, slik det skal være ;)

    Alltid koselig å stikke innom bloggen din, imponerende hvor kreativ og flink du er.

    Gode juleønsker fra oss i nord.

    Bestestine, Bestebjørn, Roar og Ingvild

    SvarSlett
  6. Ønsker dere en vakker og nydelig jul!

    Klem

    SvarSlett