Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18. april 2011

Awardfri blogg


Jeg er en av de som får fryktelig dårlig samvittighet over å ikke rekke å kommentere hos alle, slik jeg gjerne skulle ønske. Tiden strekker ikke alltid til. Likevel blir jeg umåtelig glad for alle som legger igjen en hilsen hos meg. Tusen takk til mine trofaste, og mine nye lesere:)

Så er det dette med awarder. Jeg har blitt veldig inspirert av Monica med den vakre bloggen Tyrifryd. Hun har skrevet et flott innlegg, der hun forklarer hvorfor hun heller vil ha en hilsen enn en award. Les innlegget her, så forstår dere hva jeg mener. 

Jeg blir veldig glad for alle som tenker på meg, men jeg synes det er vanskelig å plukke ut favoritter blant alle de vakre bloggene som er her inne, vil ikke "glemme" noen. Og så er det tidkrevende å linke videre, og jeg vil heller bruke tiden på å legge igjen en koselig, personlig kommentar. 

Så for fremtiden er jeg altså en Awardfri blogg! -Som setter stor pris på alle koselige kommentarer:)

Knappen har jeg lånt av Tyrifryd. Hun har laget flere i ulike farger, og deler gjerne!

post signature

1 kommentar: