Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2. april 2011

Bomkjøp?



Ytterst sjelden innrømmer jeg bomkjøp! -Og i allefall ikke til Loppemannen. Der står jeg hardnakket på mitt og forsvarer selv de mest idiotiske impulskjøp med alle argumenter jeg måtte finne fornuftige og troverdig overbevisende. 



Men selv om jeg tilsynelatende har en mening med alt jeg kjøper, er det ikke fritt for at jeg ergrer meg grønn over bomkjøp jeg har gjort gjennom min shoppekarriere.


Ta denne hønsenettingkurven for eksempel: hva skulle jeg nå med den? 


Til nå har den blitt brukt til å oppbevare kaffestæsj i, men vet dere hva; det ser bare rotete og stygt ut fordi den er gjennomsiktig! Kunne jeg ikke ha kjøpt en slik en i tre da? De er jo mye finere! 
-Men nå har jeg jo kjøpt en slik og da er det jo så dumt å kjøpe en ny bare fordi man har ombestemt seg... 
Da ville jeg nok fått høre det, for å si det slik...



Meeen, nå har jeg faktisk ombestemt meg igjen, og kommet til at flaskekurven slett ikke var så stort bomkjøp likevel:

Tenk så fint å ha en slik stående på middagsbordet med drikke og glass i? -Eller ha med ut på terrassen nå som det begynner å bli så vårlig og fint ute?

Konklusjonen er altså at Loppeline har blingset på bruksområdet, og ikke selve kjøpet! 
(Hah, Loppemannen! -Jeg vet du er innom og leser!!)

Ha en god lørdag alle sammen!


post signature

9 kommentarer:

  1. Hi hi ja livet er hærlig!Ha en god lørdag du også:o))

    SvarSlett
  2. Så lurt :)

    Jeg har noe lignende, men den er kledd med stoff og passer perfekt for strikkesaker :)

    Ha ei flott helg Loppefamilien!

    SvarSlett
  3. Hehe,lurt:)Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. hva i alle dager er den rosa drikken??

    SvarSlett
  5. *ler*- så fint ! Det tar ofte tid før jeg finner ut hvor ting skal stå og hva de skal brukes til..

    SvarSlett
  6. Ja, ikke sant? Gjelder bare å finne de rette bruksområdene ja.....

    Jeg har også en ståltrådkurv som jeg synes er fin men den står bare til pynt.....litt kjedelig mye artigere når tingene er i bruk!

    Ha en fin helg!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  7. Nettopp!Det betyr vel at vi har egentlig aldri bomkjøp;D Det kan alltid brukes til noe!

    Syns kurven var kjempefin! Sikker på at den blir brukt til mye forskjellig fremover!;D

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Hahaaa, herlig innlegg! Her kjente jeg meg godt igjen:) noen gjenstander er jeg stadig ute og går tur med, for jeg nekter å innrømme at jeg har gjort (nok) et bomkjøp:))
    Jeg syns kurven din var kjempefin!

    Klem!

    SvarSlett
  9. Syns den der var virkelig veldig fin!
    Ting må jo "brukast inn" også, for å kunne utnytte dei på best mogeleg vis... Heilt enig med andre ord: Det der var slettes ikkje eit bomkjøp!

    ..har øvd meg litt på argumentering sjølv.. ;)

    SvarSlett