Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1. april 2011

Luer i patentstrikk


I halvannet år har disse luene ligget på vent. Bare små filleting som har gjort luene uferdige, men nå er de endelig klare til bruk! Jeg var på besøk hos min mormor, som hadde en gammel dukkelue liggende. Jeg falt helt for luen, og Bestemor fortalte at slike pleide de å strikke før i tiden, og så hadde de hårbøyler inni. Så det har altså jeg gjort! Dvs den ene ble med hårbøyle og den andre uten.

Jeg holder en knapp på at den uten bøyle er finest. -Hva synes dere?






God helg til alle som titter innom! Vi koser oss med gode venner på besøk i helga!

Takker for utrolig god respons på innleggene mine:) Takk:)
-Og velkommen til alle nye følgere! Jeg setter enormt pris på hver eneste en!
post signature

11 kommentarer:

  1. Syns begge luene var nydelige, men den uten var kansje mest annvennelig :-))

    Flink er du, skulle øsnke jeg kunne strikke :-))

    Klem Birte

    SvarSlett
  2. De var nydelige begge to:)

    Ønsker deg en super fredag:)

    SvarSlett
  3. Så fiiin :)
    - og så flink du er!

    God helg til dere..

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  4. SÅ SKJØNNE! <3 ..skikkelig fine.

    SvarSlett
  5. Så fine luer!! den med bøylen hadde passa godt på Sofie som er snart 1 år, mens den uten hadde passa til Tomine på snart 4 år!! Du er kjempeflink!!

    Ha en feiende flott fredag!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Kjempefin lue!

    Og enig med deg, finest uten bøyle!

    PS! Nydelig liten jente også!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempesøte luer- og like søte jenter! :)
    Flink du er!

    God helg, kos dere masse på den første helga i April, kommer våren nå tro?! :)

    SvarSlett
  8. Å så fine de var, begge to:)
    Kos dere masse med vennebesøk.
    God helg til dere alle.

    Klem:)

    SvarSlett
  9. jeg likte den med hårbøyle i best;) men fine var de begge 2!

    SvarSlett
  10. Kjempefine!
    Men den med bøyle var finest til de litt eldre. Syns den uten ble litt for lik en 'vanlig' babylue...

    SvarSlett