Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21. april 2011

vårstemning.no


Selv om jeg må innrømme å ha kjent et snev av misnøye når det gjelder valg av påskelokasjon, kan jeg ikke annet enn å kjenne vårfølesen skylle innover meg når solen skinner og hagearbeid bringes på banen!


Jeg kjenner ingen med grønnere fingre enn mamma (jeg tror faktisk hun kunne gått Blomster-Finn en god gang i næringen), og hver eneste vår sår hun frø og prikler om planter, så når vi kommer til juni bugner det over av blomster i alle farger inne i Kristines drivhus!



Og jeg tror hun synes det var kjekt å ha to små hjelpere tilgjengelige! -Jeg vet i allefall to små som "mollkoste" seg i vårværet:)
post signature

4 kommentarer:

  1. God morgen:)Det er godt og kunne jobbe med jord igjen..fine bilder,skikkelig søtnos:)klem

    SvarSlett
  2. Koselige vårlige bilder! :) Skulle ønske jeg hadde litt grønnere fingre også! ;) Ha en fin påskedag! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  3. Tipper bestemor synes det er superstas:)
    Ha en flott dag! Klem:)

    SvarSlett
  4. Så koselig å holde på med sånt sammen med barna :)
    Flott blogg du har forresten:)
    Ha en deilig påske videre
    Laila

    SvarSlett