Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9. april 2011

Statusoppdatering:



Siden jeg ikke har gitt lyd fra meg den siste uka tar jeg en kjapp oppdatering på en lørdag formiddag:




Molly døde -av ukjent årsak- på tirsdag! Fryktelig trist!



Ingen nye syprosjekter er ferdige ...


Ingen nye malerier...


Dårlig med nyheter på oppussingsfronten...

I det hele tatt er det lite som blir gjort i Loppehjemmet nå i påvente av at jeg får unnagjort denne #%&ens eksamenen som jeg har hengende over meg!


Det er altså derfor jeg er så fraværende for tiden! Men nå freser vi til nordnorge i slutten av neste uke, og gleder oss til påskeferie der! Lover hyppige oppdateringer da! Enn så lenge holdes kaffemaskinen, macen og oversettelsespennen varm!


I kveld skal jeg feire en av mine beste venninners 30-årsdag, og det gleder jeg meg enormt til!!

God helg til alle som titter innom!

post signature

9 kommentarer:

  1. Huffs å huffs for en uke... Godt dere skal hit opp å feire påske!
    Lykke til vidre med studiene, Kelem Anna

    SvarSlett
  2. Så trist med Molly...
    Viktig å prioritere eksamen nå, så får bloggingen komme siden ;)
    Lykke til med lesingen, kos deg i kveld og på påskeferie...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Huff---Trist med MOlly, men god påskeferie og lykke til med eksamenslesning;) PST: Stilig veggdekor!!!

    SvarSlett
  4. Alt til sin tid,man kan ikke rå over alt på en og samme gang.Etter gtåt kommer glede:)Kos deg masse i 30 års lag!Klem kathrin

    SvarSlett
  5. Så trist med Molly:-( kos deg masse i bursdag og lykke til med eksamen.
    Klem

    SvarSlett
  6. God helg til deg og dine! Så trist med Molly :-(

    Masse lykke til med eksamensforberedelsene! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Huff, så leit med Molly! Du får kose deg i påsken og lykke til med eksamen :)

    SvarSlett
  8. Så leit med Molly...
    Lykke til med eksamen og god tur nordover! :)

    KLEM

    SvarSlett
  9. Trist og miste noen man er glad i:(Hun så veldi go ut:)
    Lykke til på eksamen din,klem:)

    SvarSlett