Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22. april 2011

Give Away: mandelkvern av god, gammel årgang!


HURRA!
Telleren min tippet nettopp 60 000 besøkende, og det synes jeg ikke skal gå upåaktet hen!

Jeg feirer med Give Away, og hovedpremien er en gammel mandelkvern som er både dekorativ og funksjonell!


 Loddene fordeles slik:
1 lodd: legg igjen en kommentar.
1 lodd: legg deg til som følger av bloggen.
1 lodd: følg loppehjemmet på facebook.
1 lodd: link til loppehjemmets give away.


Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du har!


Konkurransen løper til søndag 8.mai klokka 21.00!

-Kanskje vanker det en 2.premie også?
post signature

30 kommentarer:

  1. Klart jeg vil være med på trekninga=)
    Har 3 lodd=)

    Fortsatt god påske, vi må ringes en dag:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med og tar 3 lodd:)

    God påske!
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  3. Jeg er selvsagt med!
    Er både følger her og på fb fra før, legger ut link + kommentar såklart, og det vil bli 4 lodd det ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin påske!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Hei:)Hiver meg på og tar 3 lodd:)skjønn og sjarmerende giveaway:))klem Kathrin

    SvarSlett
  5. Blir med å prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  6. Hei!

    Vil gjerne være med og tar 3 lodd.

    Kirsti

    SvarSlett
  7. Hei hei!

    Jeg blir selvfølgelig med! To lodd til meg, takk!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  8. Stilig! Min mor har (hadde?) en slik, men den var ikke rød. Den ble tidligere flittig brukt til å kverne mandler for den hjemmelagede julemarsipanen. *savne*

    Jeg trekker to lodd, for kommentar og link på bloggen min. *krysser fingre*

    SvarSlett
  9. Hei!
    Kjempefin mandelkvern, den hadde passet på kjøkkenet mitt ;-)
    Er med i trekkingen med tre lodd, for kommentar,følger og følger på fb.
    Marianne :-)

    SvarSlett
  10. Jeg blir gjerne med;) Tar to lodd ;))

    SvarSlett
  11. Tar 3 loppe-lodd jeg da! Ei kvern kan være kjekk å ha:-)

    SvarSlett
  12. Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  13. I'm in;))
    3 lodd til meg!

    Lykke til med forberedelser og eksamen!

    KLEM

    SvarSlett
  14. ÅÅÅ, en sånn har jeg g sett etter lenge. Jeg er med og tar 3 lodd:):)

    SvarSlett
  15. Jeg blir m 2 lodd, kommentar og er følger fra før.
    Lykke t på eksamen.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  16. Slenger meg på med 2 lykkelodd:)
    mvh Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Heisann :-)

    ✿ Takk for titten i en koselig blogg ✿

    Vil gjerne være med på give awayen og takker ja til 3 stk lodd. Ønsker deg en riktig fin dag og en GOD HELG! ✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  18. 3 lodd på meg :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg trekker to lodd ut av hatten :) Nydelig kvern ♥

    Lykke til med eksamen, det er alltid verdt strevet når man sitter der og kan svaret.

    SvarSlett
  20. Det blir fire lodd på meg- jeg liker på facebook, følger, og linker på facebook i tillegg til kommentar :) :)

    Ida Lind
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  21. Jeg tar tre lodd, jeg liker og deler på facebook!
    Ole-Martin heter jeg, og den der må da være super til å lage suksessterte!!!

    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  22. Flott blogg og fin premie, jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  23. ♥♥♥ Gratulerer med så fine besøkstall ♥♥♥

    Den mandelkverna får meg til å mimre tilbake til den gang jeg var lita jente og hjalp mamma på kjøkkenet. Sjarmerende =) Mye bedre med den gammeldagse måten ♥

    Jeg er følger, og har delt link på veggen min =)

    4 lodd på meg!

    Ha en flott kveld!

    Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Gratulerer med mange besøkende :)
    Dette vil jeg gjerne være med på
    1 lodd til meg

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 3 lodd :)

    SvarSlett
  26. Heidu, jeg vil gjerne være med og tar tre lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  27. Wiii !! Denne har jeg gått glipp av !!
    3 lodd herfra !! *krysser fingrer og tær*

    SvarSlett
  28. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg er gjerne med. Følger begge steder og håper på vinnerlykke!

    Klem

    SvarSlett
  30. Vi tilbyr alle typer lån, for eksempel investeringslån, prosjektfinansiering og økonomisk støtte til enkeltpersoner, bedrifter over hele verden. Vi gir midler med en rente på 3%. Få lån på syv (7) virkedager.

    E-postadresse: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    SvarSlett