Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4. april 2011

Jeg vil flytte...


Dumpet over denne "beskjedne boligen" på vg.no på fredag:


 Tror dette er det jeg vil definere som mitt ulitmate drømmehjem!! Tenk å bo her da????




Det er en gammel kirke i Nederland som er bygget om til en luxusbolig uten sidestykke!!




 Her hadde jeg ikke hatt noen problemer med å flyttet rett inn altså! -Noen som tilfeldigvis vet av en gammel steinkirke som er til salgs? -Og et strømabonnement til minipris som jeg kan få med på kjøpet?


God ukesstart til alle, med vakre bilder og drømmer attåt!

post signature

24 kommentarer:

  1. For et nydelig hjem:) Skjønner godt at du kunne tenkt deg å bodd der:)

    Ønsker deg en flott mandag:)

    SvarSlett
  2. så vanvittig tøfft og orginalt!
    Kos deg med drømminga av eit spennende hus!

    SvarSlett
  3. Boligen over alle boliger:o))Og tryggere kan en vel ikke føle seg med guds ånd i alle krinker og kroker:)klem

    SvarSlett
  4. Jeg flytter gjerne inn sammen med deg!! Og om vi ikke skulle gå overens så tror jeg jammen meg vi skulke klart å løse det sånn rent plassmessig,hiihiii:)

    Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
  5. Jeg forelsket meg også fullstendig da jeg leste dette på vg sine sider. Flytter glatt med jeg også, men i tillegg til strøm vil jeg gjerne ha en par-tre hushjelper på heltid. Hehe!

    SvarSlett
  6. Skal bloggen omdøpes til "luxsushjemmet"?

    SvarSlett
  7. Falt pladask for vinduene... Utrolig vakre!!!

    SvarSlett
  8. Fy søren så lekkert!

    Ha en fin dag

    Lotte

    SvarSlett
  9. Kosleg blogg du har ,
    men irriterer meg grønn over den store skrifta du bruker !!!!:)))

    SvarSlett
  10. Kristelig, hehe. Fin blogg! Jeg følger *smil*

    SvarSlett
  11. Ja, takk! Her flytter jeg gjerne inn... :D

    SvarSlett
  12. WOW!!!!!!!!!!!!!!
    Himmel og hav noe så lekkert... Her kunne også jeg flyttet rett inn..MED miniabonement på strøm, ja ;-)
    Ha en fin fin dag videre :-)

    SvarSlett
  13. Hey! Someone in my Myspace group shared this website with us so I
    came to give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and terrific design and style.


    My blog post ... virility Ex

    SvarSlett
  14. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you
    make this website yourself or did you hire someone to do it
    for you? Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. thanks a lot

    my weblog: virility ex cape town

    SvarSlett
  15. Hi! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any tips?

    Here is my webpage: Venapro.Herbalcurenow.Com

    SvarSlett
  16. Hello! I've been following your blog for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Kingwood Texas! Just wanted to tell you keep up the excellent work!

    My blog post ... bounceconnect.com

    SvarSlett
  17. I could not resist commenting. Perfectly written!

    Feel free to visit my blog - forum.r16site.com

    SvarSlett
  18. I every time used to study post in news papers but now as I am a user of
    internet therefore from now I am using net for content,
    thanks to web.

    Also visit my webpage; capsiplex discount

    SvarSlett
  19. That is a good tip especially to those new to the blogosphere.

    Short but very accurate info… Many thanks for sharing this one.
    A must read post!

    Also visit my web page your body

    SvarSlett
  20. I used to be suggested this website through my cousin.

    I am now not positive whether or not this post is written via him as no one else understand such targeted approximately my trouble.
    You are incredible! Thank you!

    my page :: capsiplextruth.net

    SvarSlett
  21. Hi there, I discovered your web site by the use of Google even as
    searching for a similar matter, your site got here up, it appears great.
    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, just become aware of your blog thru Google, and located that it is truly informative. I'm going to be careful for brussels.
    I'll appreciate if you happen to continue this in future. Many other folks will likely be benefited out of your writing. Cheers!

    Also visit my weblog: buy intivar

    SvarSlett
  22. Awesome things here. I'm very happy to see your article. Thanks a lot and I'm looking forward to touch you.
    Will you please drop me a mail?

    Visit my homepage: virility ex

    SvarSlett
  23. Wonderful, what a website it is! This web site gives helpful
    information to us, keep it up.

    My blog post; idol lip

    SvarSlett