Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12. april 2011

Snart nordnorge!



Hjemme med minstemor i dag. Hun har ryggen full av utslett, så vi venter på å få kommet oss til legen. 
På torsdag setter vi kursen mot nord! Åååå, som jeg gleder meg!


Ikke at jeg tror det vil se ut som dette, det er vel mye forlangt i april.. -Men sommerbildene får meg til å revurdere årets ferieplaner; skal vi virkelig ikke "hjem" i sommer? Hmmmm... 


Her på vestlandet har vi fått skikkelig vårvær! -Regner gjør det jo, for all del, men ingen snø og temperaturer på plussiden holder for meg! Paradoksalt reiser vi nordover i påsken, og tar oss selv en måned tilbake i årstidshjulet! -Men tro om det ikke blir anledning til litt grillings og vårstemning likevel? Har hørt rykter om sol og terrassesoling, jeg! 


Men det blir vel ikke aktuelt med bare ben i sanden akkurat.. -Det er det ikke her heller, når jeg tenker meg om! Men jeg drømmer meg vekk i høye temperaturer og strandliv! Og verdens vakreste Vesterålen!


God vårlig tirsdag til dere som titter innom! 
-Uansett vær! ;)

post signature

10 kommentarer:

  1. Hei snupp=)

    Nydelige bilda fra perla våres;)
    God bedring i heimen, mine 2 er også syke, feber og forkjøla. Det er vel tida for det.

    Håpa vi får tid til å treffes i påska?
    Vinkveld kanskje??

    Stor klem<3

    SvarSlett
  2. Hei!! Bare koselig om du vil bruke knappen;)

    Skal dere være på Melbu? Tar mer enn gjerne en kaffe med deg;) Flotte bilder forresten!
    Og selv om det ikke er kanonvær her, så er det ihvertfall regn og plussgrader - ganske likt fjorårets sommer igrunn, hihi;) Og når det er sommervær kan det grilles! ;)

    KLEM

    SvarSlett
  3. Flotte bilder fra Vesterålen:)Jeg gikk frisørlinja på Melbu i 1993:)Hadde et fint år der!Ha en god dag:)Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder! Kjenner meg så godt igjen med "skal vi virkelig ikke hjem" iår?"...en sommer uten Sverige(my home country) å jeg blir helt syk. Ikke besøke foreldre, venner, gjøre alt det jeg virkelig savner med å bo her oppe...

    Kos deg masse i påsken, selv drar jeg med familien til Italia!
    Klem Anna

    SvarSlett
  5. Hmmm... Hører rykter om at det er meldt regn...regn...regn..og regn her nord... Ja, ja... Det blir iallefall snøfritt og vår av det :0) Vi hopper i bilen og kjører 75 mil sørover, til Helgeland (min hjemplass). Så jeg kjenner litt på hjem lengselen jeg og ;0)
    Kos dere så masse i påsken!!
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder :)
    Ingen plass er nydeligere enn Vesterålen når det er som på disse bildene. Bare synd det ikke er så lett å treffe på de dagene når man reiser nordover...
    Håper dere får en flott ferie. Kos dere og hils.

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å treffe deg!
    Ha en fin kveld;)

    KLEM

    SvarSlett
  8. Vesterålen er fint, men det er ikke akkurat som på bildene dine nå! :)

    SvarSlett
  9. For noen nydelige bilder :) God Påske til deg og dine!

    SvarSlett
  10. Nordnorge är verkligen vackert... kram Emmy-Lie

    SvarSlett